Sunday, November 4, 2012

Permulaan


If nak couple, perlu ada komitmen kan? 

Tak tahu nak tulis apa sebenarnya..
Perubahan dalam diri awak, saya dah mula perasan. Saya nak tanya awak, tapi.. nanti mesti awak kata tade atau apa-apa.
Cuti ni kita tak ada sembang dalam phone pun. Saya nak call takut awak busy, takut awak berlari lari sorok angkat call saya jauh dari parents. 
Bila saya cerita yang saya pernah berangan suatu hari nanti husband saya ada superbike.
Awak kata hope husband mok ade superbike nanti.
Kenapa tak ada pkataan awak? 
Saya terlalu berharap ke haziq??
Kenapa saya rasa saya je yang terlalu lebih tunjuk yang saya sayang dekat awak? 
Saya tak tahu lah macam mana pulak bila awak dapat SPA tu mcm mana pulak..
Kenapa macam ni..Saya terlalu fikir ke? Saya mengaku saya terlalu fikir awak sebab saya sayang awak. Tahu tak tu?
Maaf sebab saya terlalu berharap. Ini lah diri sebenar saya. Saya akan fikir, saya berharap.
Orang pernah cerita, yang dia break sebab dia terlalu jaga hati pasangan dia. Sampai setiap kali dia bersedih dengan apa yang berlaku terhadap dia n pasangan dia. Pasangan dia minta break dengan alasan "i ta nak you bersedih lagi bila dengan i". Kenapa sampai macam tu? Kenapa pasangan dia tak pertahan kan hubungan dia? *sekadar berkongsi cerita.



No comments:

Post a Comment